sobota, 18 lipca 2015

3. Liebster Blog Award

obrazek wykonania Thoma

Witajcie! Dzisiaj nie rodzinka, bo komputer robi mi na złość i strasznie się zacina, więc żeby na blogu nie było pusto kiedy ja będę starać się to naprawić to dziś tak zwany Liebster Blog Award :) Dostałam dwie nominacje- od Milkassey i Cloud^^. Dziękuję za nie <3 

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Milkassey:
1. Skąd wziął się Twój nick?
Chciałam wymyślić jakiś fajny który byłby jakoś podobny do mojego imienia albo chociaż do części, nika najbardziej skojarzyło mi się z Minnie Mouse więc wzięłam Minnie :)
2. Co Ci się najbardziej kojarzy z dzieciństwem?
Jetix! <33
3. Czy ktoś z Twojej rodziny wie o Twoim blogu?
Nie ;)
4. Jakie jest Twoje ulubione udomowione i/albo nieudomowione zwierzę? Masz jakieś zwierzę?
Pieski <3 Nie niestety nie mam bo babcia któa z nami mieszka ma alergię ;(
5. Jakiś cytat?
Pierwszy lepszy: ,,Nie zmieniaj się tylko po to, by ktoś Cię polubił. Bądź sobą, a znajdziesz odpowiednich ludzi, którzy pokochają prawdziwego Ciebie.''
6. Rozpisz się na dowolny temat, nie wiem, no napisz co chcesz tutaj, podziel się czymś ciekawym...
Mam w głowie pustkę ;P
7. Jaka była pierwsza gra, w jaką grałaś na komputerze?
MyScene! :D
8. Dokończ: Ludzie dzielą się na...
Tych co umieją zrobić rurkę z języka i tych którzy nie umieją ;P
9. Jesteś w jakichś fandomach? Jakich?
5SOS Fam i Selenators <33
10. Jakiego słowa używasz najczęściej?
,,What the hell"
11. Podaj jeden wstydliwy fakt o Twojej przeszłości, dzieciństwie, czymkolwiek D:
Kiedyś w sklepie wzięłam arbuza i nim potrząsałam (naprawdę nie wiem czemu) i mi spadł i się rozwalił... Nigdy tak szybko nie uciekałam jak wtedy z tego sklepu :P

Pytania od Cloud^^
1. Jak masz na imię?
Dominika
2. Boże Narodzenie, czy Wielkanoc? Uzasadnij swój wybór.
Boże Narodzenie, bo jest to najbardziej chrześcijańskie święto, poza tym jest dużo jedzenia no i prezentów :D
3. Wymień tytuły ulubionych filmów.
Władca Pierścieni, Łatwa Dziewczyna, Love Rosie, Shrek, Czarownica, Mój przyjaciel Hachiko, to jedyne tytuły jakie mi wpadły do głowy po przeczytaniu tego, więc tylko te :P
4. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Lato <3
5. Z jaką sławną osobą chciałbyś/ chciałabyś się spotkać?
Selena Gomez <33
6. Lubisz szpinak?
Nigdy nie jadłam więc nie mogę odpowiedzieć
7. Spodnie, czy spódniczka?
I w tym, i w tym się czuję dobrze :)
8. Masz własny pokój?
Tak
9. Jaki masz model telefonu?
LG ;)
10. Lubisz chodzić do dentysty?
Nie!
11. Jaki jest Twój ulubiony sklep odzieżowy?
Nie mam jednego ulubionego ;)


Szczerze to nie mam pojęcia kogo nominować, więc nominuję wszystkich którzy to czytają :DD

Moje pytania:
1. Ulubiony fast-food?
2. Jaki jest twój znak zodiaku?
3. Jaka sławna dziewczyna jest dla ciebie ideałem?
4. Wolisz żelki czy chipsy?
5. Lubisz Selenę Gomez?
6. Jaki masz kolor oczu?
7. W przyszłości chcesz mieszkać w Polsce czy za granicą?
8. Wolisz horrory czy komedie?
9. Jesz jabłko ze skórką czy je obierasz? xd
10. Francuski czy polski?
11. Gdzie chciałabyś/chciałbyś teraz być?



6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Love, Rosie, Czarownicę i Hachiko <3 I też kocham psy :D Dziękuję, że odpowiedziałaś na pytania ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać Liebster Blog Awardy, jest to okazja to poznania innych bloggerów:) Ja przyjmuję nominację, a odpowiedzi będą w następnej notce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za użycie mojego obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahahah tak ja należę do tych którzy nie potrafią robić cudów z językiem c: mój przyjaciel Hachiko to najlepszy wyciskacz łez</3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :) Aktualnie na moim blogu toczy się konkurs o najlepszą simmodelkę, nie możesz tego przegapić!

    lazurowa-promenada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Selenators <33 Psy <33 Klub Myszki Micki <33 Własny pokój, lato, Boże Narodzenie, nikt z mojej rodziny nie wie o moim blogu... Mamy wiele wspólnego ;O Dodaje do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń